Вчитель англійської
мови
КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 ВМР»
Коротко про себе:
- народилася 11 травня 1991 року;
- у 2013 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського, де здобула кваліфікацію вчителя англійської та німецької, зарубіжної літератури;
- з 2017 року працюю вчителем англійської мови у КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 ВМР»;
- у даний час - класний керівник 5 –А класу
- народилася 11 травня 1991 року;
- у 2013 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського, де здобула кваліфікацію вчителя англійської та німецької, зарубіжної літератури;
- з 2017 року працюю вчителем англійської мови у КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 ВМР»;
- у даний час - класний керівник 5 –А класу
Моє педагогічне кредо:Найважливіше
в педагогічній діяльності - це гармонія у стосунках
з учнями, постійнийтворчий пошук
і самовдосконалення
Самоосвіта
«Використання
сучасних інноваційний технологій на уроках англійської мови»
В
своїй
роботі використовую:
v Інтерактивні технології;
v Ігрові прийоми;
v Мультимедійні засоби навчання;
v Інноваційні технології;
v Метод проектів
Комунікативну спрямованість
реалізую шляхом моделювання реальних комунікативних ситуацій, які сприяють
засвоєнню мовних одиниць у типових комунікативних контекстах. Для цього в
практиці своєї роботи використовую наступні інноваційні технології навчання:vроботу
в групах і парах ( «Шкільні предмети»- 5кл., «Покупки»-6кл., «Спортивні
уподобання»-10кл.),
vрольові
ігри («Мій улюблений співак»-6кл., «Талановиті люди»-11кл.),
vдискусії
( «Як досягти успіху»-11кл., «Ставлення до дитячої праці»-10кл.),
v«Мозговий
штурм»-«Як ти проводиш свій вільний час»-5кл., «Забруднення навколишнього
середовища»-10кл.,
vметод
проектів, нестандартні форми проведення уроків.
Позанавчальна
діяльність
Важлива роль
у вихованні учнів, розширенні та поглибленні їхніх знань, розвиткові творчих здібностей належить спеціально організованій виховній роботі у позанавчальний час.
Позакласна
робота в період навчання - одна із складових частин діяльності викладача. Така
робота переслідує ті ж завдання, що і навчальний
курс, тобто залучає учнів до розуміння
предмета, збагачує їх знання, розширює кругозір, сприяє зростанню інтересу до шкільних предметів.
Немає коментарів:
Дописати коментар